بیمار با نفروپاتی فشار خون باید توجه بالا به رژیم غذایی خود را پرداخت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار با نفروپاتی فشار خون باید توجه بالا به رژیم غذایی خود را پرداخترژیم غذایی واقعا بازی می کند نقش مهمی در کنترل فشار خون بالا، آن است که به ویژه برای بیمار بیماری های کلیوی مهم است. یک رژیم غذایی خوب می تواند کمک به مردم با نفروپاتی فشار خون یک زندگی طولانی تر و با کیفیت. در زیر چند راهنمایی در مورد رژیم غذایی، به امید آن می تواند به شما در برخی از درجه کمک کند.

مردم با فشار خون بالا باید بیش از حد غذا در یک زمان غذا خوردن نیست، آنها باید چندین بار از شام به جای که سه بار داشته باشد.

یک رژیم غذایی کم نمک است که برای کنترل فشار خون مفید نگه دارید و تسکین علائم دیگر ناشی از بیماری کلیوی مانند تورم.

3. برای افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، آنها می توانند برخی از غذاهای غنی از پتاسیم است که مفید برای کاهش فشار خون بالا داشته باشد، اما برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها در معرض خطر هستند گرفتن hyperpotassemia به طوری که آنها باید به جلوگیری از به خوردن غذاهای با پتاسیم.

4. کلیه بیمار بیماری باید برخی از مواد غذایی با پروتئین با کیفیت بالا است که می تواند پروتئین به اندازه کافی برای بدن بدون آسیب رساندن به کلیه عرضه، در میان کسانی که غذاهای را، ماهی انتخاب اول که آن هم برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی مفید است

5. به منظور تامین تغذیه به اندازه کافی برای بدن، مردم با نفروپاتی فشار خون نیز باید میوه بسیار تازه و سبزیجات مصرف کند. اما نه همه میوه و سبزی خوبی برای بیمار هستند، تا زمانی که شما آنها را انتخاب کنید شما بهتر است متخصص تغذیه yout مشورت کنید.

بالا چند راهنمایی کلی برای بیمار نفروپاتی فشار خون، همانطور که همه ما می دانیم افراد مختلف داشته وضعیت، بیماری های مختلف به طوری که آنها باید برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را.

اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی یا درمان نفروپاتی فشار خون نیاز دارند، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک نمی کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/hypertensive-nephropathy-diet/682.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون رژیم غذایی، نفروپاتی فشار خون، بیمار با نفروپاتی فشار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: